dimarts, 5 de juny del 2007

Una salutació!!!

Hola a tothom!!!
No tinc gaire temps, estic treballlant i això d'esriure al blog no s'ha de fer en hores de feina.
Alguns de vosaltres m'heu demanat que pasa amb el meu blog, que no funciona?? Dons si, estarà en funcionament tant aviat com pugui. Surto de l'enrrenou d'un trasllat i per tant de les guerres amb la conexió a intenet!!! UN ROLLO!!!
He patit en propies carns el tema "lloguer", un aspecte que no pasa sense possar-me de "mal humor" per tot plegat.
Queda pendent fer-vos el meu analisi del procés que hem viscut, dels resultats i de l'abstenció també, es clar... pero haureu d'esperar una mica més, i anar llegint els altres blogs que ofereixen tants i tants comentaris...
Nomès una salutacio als del poble veí: Sant Vicens del Horts, que els vaig fer un article explicant la seva bona gestió i la millora del seu municipi, i vull felicitar-los especialment: FEINA BEN FETA, DONA MILLORS RESULTATS!!!
En fi... segueixo treballant!!
Ah!! gràcies a tots/totes els que us heu preocupat del meu blog, i als que no, també!
Fins aviat!